Choroby przenoszone drogą płciową: Diagnoza, leczenie i profilaktyka
Jeszcze kilkanaście lat temu niesłychanie trudno było kupić jakikolwiek towar. Obecnie każdy kontrahent jest adekwatnie osaczony przez reklamy oraz towary przeróżnych producentów. To on decyduje, co będzie kupował, a wytwórcy mogą tylko cierpliwie czekać, aż zwróci uwagę na ich wyroby. Jednym z znanych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne rodzaju opakowanie na zegarek. Z reguły producenci wypuszczają pełną serię takich produktów oraz zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne nadzwyczaj nieraz pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu własnego istnienia wydała korporacja Wedel. Co poniektóre smaki czekolad i ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w takim razie wolno czekoladę z wizerunkiem krajowych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu wkładają również korporacje kosmetyczne. Np. firma Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Atrakcyjne są również świąteczne opakowania kremów czy balsamów.
1. Instrukcje
2. Blog
3. Porady
4. Wskazówki